Ludwig Göransson opowiada o swojej pracy nad muzyką do serialu The Mandalorian

Kiedy serial The Mandalorian podbijał świat w listopadzie tamtego roku, muzyka była jednym z najczęściej poruszanych tematów. Ludwig Göransson poradził sobie wręcz fenomenalnie ze ścieżką dźwiękową do pierwszego sezonu serialu. Został doceniony oraz nominowany do Emmy 2020. Aktualnie zajmuje się ścieżką dźwiękową do drugiego sezonu.
W wywiadzie udzielonym portalowi Deadline, Göransson wyjawił nam kilka dość ciekawych informacji odnośnie jego pracy oraz samego serialu:
Zaczęliśmy parę miesięcy temu i jestem bardzo podekscytowany. Jon przenosi historię w miejsca, o których istnieniu nie wiedziałem, i myślę, że to świetna zabawa.

Ludwig wraca myślami do pierwszego sezonu oraz tego w jaki sposób został zaangażowany w pracę nad nim:
Otrzymałem telefon, [Jon] chciał zobaczyć się ze mną, więc poszedłem do jego biura w Playa del Rey. Jak tylko tam wszedłem, zobaczyłem Jona na środku wielkiego pokoju, był on otoczony niesamowitymi grafikami do serialu. Podszedł do mnie i zaczął opowiadać o show, o swoich inspiracjach - o filmach samurajskich i westernach - byłem po prostu zdumiony oraz naprawdę zainspirowany. Myślę, że od samego początku naszych rozmów zrozumiałem, że to będzie naprawdę fajne doświadczenie.

Göransson wspomniał również o tym jaki wpływ wywarła na nim muzyka Johna Williamsa:
To, co John Williams stworzył dla Gwiezdnych wojen, to prawdopodobnie najlepsza muzyka filmowa – a przynajmniej najbardziej znana. Pamiętam, gdy jako dziecko oglądałem te filmy oraz pamiętam jaki wpływ wywarły na mnie efekty wizualne oraz muzyka. Nadal pamiętam to uczucie i właśnie to uczucie chciałem spróbować odtworzyć.

Muzykę Ludwig’a Göransson’a będziemy mieli możliwość usłyszeć już w październiku tego roku, kiedy to drugi sezon serialu The Mandalorian zadebiutuje na platformie streamingowej Disney+.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią na temat wpisu!

Niech Moc będzie z Tobą!

Copyright © 2016 Świat Star Wars , Blogger