Ewan McGregor już po przymiarce kostiumu do serialu o Obi-Wanie

Nadchodzący serial o Obi-Wanie wydaje się jeszcze bardziej ekscytujący, gdy weźmie się pod uwagę fakt, że Ewan McGregor powraca do roli Kenobiego, którego grał we wszystkich trzech filmach z trylogii prequeli. Jeśli wierzyć plotkom, prócz samego McGregora, w serialu pojawić ma się więcej znanych nam aktorów z poprzednich produkcji, m.in. Hayden Christensen (Anakin Skywalker) oraz Tamuera Morrison (Cody).
Pomimo tego, że zdjęcia do serialu zaczynają się dopiero na początku następnego roku, przedprodukcja już powoli zaczyna ruszać.

W rozmowie z Happy Sad Confused!, podcastem prowadzonym przez Josha Horowitza, Ewan McGregor ujawnił, że założył już swój kostium Obi-Wana, w którym wystąpi w nadchodzących show. Podobno zrobiono to na potrzeby testów kamer. Aktor nie urywa zachwytu nad kostiumem, który wygląda dokładnie jak ten, który już wcześniej miał okazję nosić:
Wszedłem do garderoby. Były tam moje beżowe płaszcze, paski i buty… To był mój stary kostium. To było niesamowite!
Jestem bardzo podekscytowany - naprawdę jestem bardzo podekscytowany ... Rozmawialiśmy o zrobieniu [serialu] od czterech, pięciu, a może i więcej lat ... Jestem podekscytowany faktem, że jest to serial, a nie film. Daje nam to większą przestrzeń. Jestem podekscytowany głównie przez serial The Mandalorian, który  moim zdaniem był naprawdę dobry. Przyjmiemy część technologii, którą wykorzystano podczas kręcenia. Pracuję z Deborah Chow, która wyreżyserowała część odcinków The  Mandalorian, i jestem naprawdę podekscytowana pracą z nią.

Ewan McGregor zawsze był wielkim fanem Gwiezdnych wojen, więc jego reakcja na widok swojego kostiumu nie powinna dziwić. Nostalgia, z pewnością, miała dość duży wpływ na jego reakcję, gdyż McGregor nie nosił żadnych szat Jedi od 2004/2005 roku (od czasu kręcenia Zemsty Sithów).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią na temat wpisu!

Niech Moc będzie z Tobą!

Copyright © 2016 Świat Star Wars , Blogger