Padmé kontratakuje w Star Wars: Queen's Peril E.K Johnston

Autorka opowiada o swoim niespodziewanym prequelu do powieści Queen's Shadow.
Młodzieżowa powieść E. K Johnston Queen's Shadow, została wydana kilka miesięcy temu*, rzucając światło reflektora na Padmé Amidalę i jej dwórki. Prosimy o werble i oklaski: StarWars.com z dumą ogłasza, że Johnston powróci do okresu prequelowego z nową powieścią Queen's Peril, która będzie prequelem do Queen's Shadow. Premierę najnowszej powieści przewidziano na 5 maja 2020 roku. Można ją już zamawiać w pre-orderze (tutaj)**, a tymczasem zachęcamy do obejrzenia przepięknej grafiki okładkowej przedniej i tylniej części książki:
Kilka szczegółów odnośnie Queen's Peril możemy zdradzić już dzisiaj. StarWars.com spotkało się z autorką, E. K Johnston i zadało kilka pytań o ponownej wizycie na dworze naszej Królowej.

StarWars.com: Queen's Shadow spotkało się z doskonałym odbiorem, zwłaszcza pośród fanów Padmé i jej dwórek, którzy uważali, że są to postacie niedocenione. Co ty o tym sądzisz?

E. K Johnston: Ekscytacja powieścią i jej odbiór rzeczywiście były wspaniałe. Nigdy nie zapomnę momentu włączenia telefonu po wylądowaniu w Chicago w drodze na Celebration*** i odczytania wiadomości z księgarń o tym, że książka się wyprzedała i to w zaledwie... półtora miesiąca od jej wydania! To wszystko o czym mogłam tylko marzyć.

StarWars.com: Wracasz do postaci Padmé wraz z nadchodzącą powieścią Queen's Peril. Co możesz zdradzić o nowej książce?
E. K Johnston: JESTEM TAKA PODEKSCYTOWANA. Ogólnie rzecz ujmując, to pierwsza książka ze świata Gwiezdnych Wojen, którą zaczęłam tworzyć, jeszcze w 2014 roku. Musiałam ją oczywiście uzupełnić i poprawić, tyle się przecież od tamtego czasu zdążyło w Gwiezdnych Wojnach wydarzyć. Mamy Padmé i pierwszą grupę jej dwórek. Mamy Naboo i wiele kwestii, które sprawiają że Quarsh Panaka zwyczajnie osiwieje. Ponadto, najprawdopodobniej pojawi się także Federacja Handlowa i sprawi naszym bohaterom sporo kłopotów.

StarWars.com: Czy reakcje na Queen's Shadow miały wpływ na powstawanie Queen's Peril?

E. K Johnston:  Trochę tak. Miałam kilka dobrych pomysłów, które chciałam wykorzystać, ale zachwycone głosy czytelników odnośnie sukienek i innych elementów, które pokochałam, dały mi możliwość i szansę na danie im większej przestrzeni w historii, która powstaje.

StarWars.com: Co szczególnie jest dla Ciebie zachwycające w Queen's Peril, a czego nie mogłaś zawrzeć w Queen's Shadow?

E. K Johnston: Na panelu zażartowałam, że myślałam o takich rzeczach jak "wyślę wszystkich na koncert Backstreet Boys", ale... w pewnym sensie wysłałam ich na koncert czegoś bardzo podobnego do Backstreet Boys. Ponadto, musiałam wymyślić i napisać Oryginalną Szóstkę. Uwielbiałam Cordé, Versé i Dormé, ale tym razem miałam poczucie, jakbym siedziała z bardzo dawno nie widzianymi, starymi znajomymi.

StarWars.com: W tym roku mija dwadzieścia lat od premiery Mrocznego Widma, a sam film i postacie w nim występujące są bardziej popularne niż kiedykolwiek wcześniej. Co o tym sądzisz?

E. K Johnston: Cieszy mnie to. Dzięki prequelom odnalazłam swoją drogę z powrotem do świata Gwiezdnych Wojen. Są one źródłem moich fanowskich relacji i móc o nich opowiadać tak otwarcie, jest czymś cudownym.

* Powieść Queen's Shadow miała swoją premierę za granicą 5 marca 2019 roku. Na razie nie wiadomo czy i kiedy pozycja zostanie wydana w Polsce.
** Odnośnik prowadzi do oficjalnej księgarni DisneyBooks.
*** Mowa o Star Wars Celebration Day w Chicago, który odbył się w dniach 11 - 15 kwietnia 2019 roku.

Źródło: StarWars.com
Tłumaczenie: Lupus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią na temat wpisu!

Niech Moc będzie z Tobą!

Copyright © 2016 Świat Star Wars , Blogger