Twórcy gry, Jonathan Smith i Craig Derrick opowiadają o nadchodzącej grze komputerowej LEGO Star Wars: The Skywalker Saga.
LEGO Star Wars to jedna z niewielu serii gier, która jest naprawdę dla każdego. Grają w to dzieci i całe rodziny. Grają w nią także starsi zapaleni gracze. Grają w nie pary. Łatwo jest zrozumieć dlaczego tak się dzieje. Dzięki unikalnej kombinacji zagadek, zabawnych budowli LEGO i mnóstwa żartów, seria oferuje coś interesującego dla wszystkich rodzajów graczy. Powiedzenie, że gry LEGO Star Wars są popularne, byłoby niedopowiedzeniem wielkości Gwiazdy Śmierci z klocków LEGO. Minęły już prawie cztery lata od wydania ostatniego wydawnictwa z tej serii, gry zatytułowanej LEGO Star Wars: Przebudzenie Mocy.
Najwyższa pora, żeby LEGO Star Wars zaatakowało ponownie. I to w wielkim stylu.
LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, która pojawi się w tym roku będzie dostępne na urządzenia Xbox One, Nintendo Switch, PlayStation 4 i PC, będzie obejmować wszystkie dziewięć filmów z Sagi Skywalkerów, jak również będzie zawierać setki grywalnych postaci i statków oraz pozwoli fanom zacząć w dowolnym momencie opowieści - po raz pierwszy w historii serii. Przypomina to ostateczny list miłosny zarówno do serii, która rozpoczęła się w 2005 roku, jak i do jej wiernych fanów. W ramach obchodów Dnia Gwiezdnych Wojen StarWars.com z radością ujawnia kluczowe dzieła tej gry - żywy obraz, który pięknie oddaje hołd każdej trylogii - a także przepytuje Jonathana Smitha, szefa produkcji i dyrektora strategicznego w TT Games oraz Craiga Derricka, producenta zarządzającego w Lucasfilm Games, dowiadując się tym samym o przygotowywaniu gry LEGO Star Wars: The Skywalker Saga.
StarWars.com: LEGO Star Wars: The Skywalker Saga po raz pierwszy ujawniono na E3 2019, a fani byli naprawdę podekscytowani. Co ta reakcja oznaczała dla zespołu znajdującego się za kulisami projektu?
Jonathan Smith: Reakcja na E3 była absolutnie ekscytująca. Ciężko pracowaliśmy nad grą, w całkowitej tajemnicy; dosłownie zakochaliśmy się w niej - była to zarówno ulga, jak i chwila wielkiej celebracji, gdy okazało się, że zmierzamy we właściwym kierunku.
Craig Derrick: Przygotowanie i koordynacja, które mają na celu opracowanie i ujawnienie gry po raz pierwszy na E3 zawsze wywołują nerwy, a ty zgadujesz właściwie wszystko, aż trafisz na moment ujawnienia - czy jesteś na to gotowy, czy nie. Wiedzieliśmy również, że mamy w tej grze coś wyjątkowego i bardzo chcieliśmy się tym pochwalić, więc z ogromnym dreszczem (i ulgą!) było zobaczyć, jak podekscytowani są wszyscy zebrani i słyszący naszą wiadomość.
Jonathan Smith: Reakcja na E3 była absolutnie ekscytująca. Ciężko pracowaliśmy nad grą, w całkowitej tajemnicy; dosłownie zakochaliśmy się w niej - była to zarówno ulga, jak i chwila wielkiej celebracji, gdy okazało się, że zmierzamy we właściwym kierunku.
Craig Derrick: Przygotowanie i koordynacja, które mają na celu opracowanie i ujawnienie gry po raz pierwszy na E3 zawsze wywołują nerwy, a ty zgadujesz właściwie wszystko, aż trafisz na moment ujawnienia - czy jesteś na to gotowy, czy nie. Wiedzieliśmy również, że mamy w tej grze coś wyjątkowego i bardzo chcieliśmy się tym pochwalić, więc z ogromnym dreszczem (i ulgą!) było zobaczyć, jak podekscytowani są wszyscy zebrani i słyszący naszą wiadomość.
Jonathan Smith: Jako fani zawsze staraliśmy się iść na całość! Po zakończeniu sagi Skywalkerów w epizodzie dziewiątym i 15 lat od pierwszej gry LEGO Star Wars, naprawdę poczułem, że to właściwy czas, aby wycelować jak najwyżej; aby stworzyć nowy punkt orientacyjny w historii LEGO.
Craig Derrick: Spójrz na to tak, gdybyś miał szansę na zbudowanie od podstaw gry LEGO Star Wars, która po raz pierwszy od razu połączy wszystkie dziewięć filmów sagi Skywalker, czy wykorzystałbyś tę szansę, czy pozwoliłbyś temu pomysłowi wyśliznąć się z Twoich dłoni? Już na wczesnym etapie wszyscy wiedzieliśmy, że aby zrobić to dobrze, musimy to po prostu zrobić dobrze i uszanować to, co stało się wcześniej, wprowadzając także nowe elementy do serii. Potrzebowaliśmy, aby gra była niesamowita pod względem zakresu i skali, jednocześnie zbliżając gracza do akcji jak nigdy dotąd. Wymagało to stworzenia nowej technologii, nowej mechaniki gry i zaangażowanego zespołu programistów, aby stworzyć obsadę złożoną z setek postaci i wszystkich towarzyszącym im światów, które zaludniają - a wszystko to z urokiem i humorem, jakiego oczekujesz od gry LEGO Star Wars. Szczerze mówiąc, ta gra jest ogromna, ponieważ taka musiała być.
StarWars.com: Bardzo nam się podoba to, że można rozpocząć grę w dowolnym momencie sagi.
Jonathan Smith: Ta wolność wyboru jest dla nas naprawdę ważną zasadą! Kochamy te historie i to, o czym opowiadają; ale uważamy również, zarówno sami będąc graczami, jak i mając na uwadze młodszych graczy zmuszonych do eksperymentowania i zmian, że istnieje jakaś opowieść, w którą można grać, bez względu na to, jak będzie ją widzieć gracz.
Craig Derrick: Wszyscy mamy swoich ulubieńców, po których od razu chcemy sięgnąć, podczas gdy inni mogą chcieć zacząć od nowej trylogii, a większość z nas i tak chce zacząć od początku sagi, aby zobaczyć i grać z tego miejsca, w którym historia się zaczęła.
Jonathan Smith: Wszyscy jesteśmy fanami; nie brakuje więc postaci, którymi chcielibyśmy się bawić. Nie możesz więc prosić nas o wybranie jednej ulubionej! Fakt, że cała obsada jest ze sobą połączona, wyjątkowo w formie LEGO - w kompletnej kolekcji, począwszy od admirała Ackbara do Zorii Bliss - sprawia, że gra jest naprawdę wyjątkowa.
Craig Derrick: W tej grze jest prawie 500 postaci, z których wieloma można grać. Wybierając postacie do tak dużej gry, po prostu spojrzeliśmy na każdy film w sadze i staraliśmy się powiedzieć „tak, to możliwe" tak często jak tylko można było. Powiedziawszy sobie to, często gra sprowadza się do opowiadania historii oraz konkretnej roli postaci w zadaniach i jej postępach w grze. Oczywiście mamy prawie wszystkich twoich ulubionych bohaterów i złoczyńców z filmów, w wielu przypadkach znajdujących się także na drugim planie, kilka niespodzianek i… Yaddle!
StarWars.com: Po raz pierwszy także filmy Ostatni Jedi i Skywlaker. Odrodzenie przejdą do formy LEGO. Co możecie nam powiedzieć o tej niepowtarzalnej okazji?
Jonathan Smith: Jesteśmy bardzo podekscytowani, że mogliśmy włączyć dwa najnowsze filmy do gry, aby ukończyć cały epicki przegląd dziewięciu filmów. Trylogia trylogii. Są one pełne fantastycznych nowych lokalizacji, postaci i akcji. Kulminacyjny atak przy pomocy Orbaków z epizodu dziewiątego jest szczególną atrakcją w grze!
Craig Derrick: Możliwość współpracy z TT Games i rozwijania najnowszych filmów z Sagi po raz pierwszy w formie LEGO była niezwykłym doświadczeniem, które zaowocowała jednymi z najlepszych momentów w grze - historia zatoczył pełne koło!
Jonathan Smith: Jesteśmy bardzo podekscytowani, że mogliśmy włączyć dwa najnowsze filmy do gry, aby ukończyć cały epicki przegląd dziewięciu filmów. Trylogia trylogii. Są one pełne fantastycznych nowych lokalizacji, postaci i akcji. Kulminacyjny atak przy pomocy Orbaków z epizodu dziewiątego jest szczególną atrakcją w grze!
Craig Derrick: Możliwość współpracy z TT Games i rozwijania najnowszych filmów z Sagi po raz pierwszy w formie LEGO była niezwykłym doświadczeniem, które zaowocowała jednymi z najlepszych momentów w grze - historia zatoczył pełne koło!
W Ostatnim Jedi mamy te kultowe już momenty z użyciem miecza świetlnego, takie jak scena w sali tronowej z Rey i Kylo Renem walczącymi ze Pretorianami oraz epicką konfrontacja między Mistrzem Luke Skywalkerem i Kylo Renem znaną z dalszej części filmu. W obu sytuacjach i podczas gry musimy stworzyć wyjątkowe sytuacje, dodając jednocześnie humor i oddając pełen szacunek.. Myślę, że udało nam się też osiągnąć jeden wyjątkowo subtelny moment podczas walki Luke'a z Kylo, co wydaje mi się wyjątkowo zabawne i zostało mocno osadzone w charakterze tych postaci, a ja śmieję się głośno za każdym razem, gdy ją widzę.
W przypadku Skywalker. Odrodzenie opracowywaliśmy zawartość gry i scenariusz w tym samym czasie, w którym był produkowany film, co pozwoliło niektórym członkom zespołu na dużo wcześniejsze przyjrzenie się produkcji, rozwojowi wizualnemu i scenariuszowi nowego odcinka sagi. Wiedzieliśmy wcześniej, że ten film będzie OGROMNY: z dużymi cenami, wieloma postaciami i samym Imperatorem! Nie mogę się doczekać, aż fani zobaczą, jak to wszystko się u nas potoczyło! Dodam też, że głos i występy wszystkich zaangażowanych talentów są tutaj fantastyczne.
StarWars.com: LEGO Star Wars to w tej chwili gatunek sam w sobie, a seria ma już spore własne dziedzictwo. Co dla ciebie oznacza kontynuowanie tej spuścizny?
Jonathan Smith: Mam szczęście, że dawno temu w nie tak odległej galaktyce byłem częścią zespołu pracującego nad pierwszą grą LEGO Star Wars. Wszyscy w TT są głęboko związani z grami LEGO; jesteśmy więc zaszczyceni i dumni z tego, że uczestniczymy w kolejnej odsłonie tej historii i mamy nadzieję, że wszyscy fani, którym zależy na tym tak samo głęboko, jak nam, będą zachwyceni grą The Skywalker Saga.
Craig Derrick: Seria LEGO Star Wars to jedna z najlepszych serii gier, jakie kiedykolwiek powstały. To beztroska zabawa dla całej rodziny; prawie każdy może w nią zagrać, ma ona niesamowity urok, wspaniałą historię i zachęca wszystkich do wspólnej zabawy. To był zaszczyt wnieść swój wkład w tę serię i mam nadzieję, że wszystkim naprawdę się spodoba to, co zostało przez nas stworzone na potrzeby gry.
Jonathan Smith: Mam szczęście, że dawno temu w nie tak odległej galaktyce byłem częścią zespołu pracującego nad pierwszą grą LEGO Star Wars. Wszyscy w TT są głęboko związani z grami LEGO; jesteśmy więc zaszczyceni i dumni z tego, że uczestniczymy w kolejnej odsłonie tej historii i mamy nadzieję, że wszyscy fani, którym zależy na tym tak samo głęboko, jak nam, będą zachwyceni grą The Skywalker Saga.
Craig Derrick: Seria LEGO Star Wars to jedna z najlepszych serii gier, jakie kiedykolwiek powstały. To beztroska zabawa dla całej rodziny; prawie każdy może w nią zagrać, ma ona niesamowity urok, wspaniałą historię i zachęca wszystkich do wspólnej zabawy. To był zaszczyt wnieść swój wkład w tę serię i mam nadzieję, że wszystkim naprawdę się spodoba to, co zostało przez nas stworzone na potrzeby gry.
Źródło: StarWars.com
Tłumaczenie: Lupus
great star wars set
OdpowiedzUsuń