Skywalker: A Family at War - nowa biografia rodziny Skywalkerów zapowiedziana

Być Skywalkerem, to być uwikłanym w konflikt. Od trzech pokoleń członkowie rodziny Skywalkerów - urodzeni pod imieniem lub wybrani do noszenia tej spuścizny - walczyli o zrównoważenie własnych emocji i zewnętrznych konfliktów w odległej galaktyce. W nowej książce, Skywalker: A Family at War, autorka Kristin Baver zbada wydarzenia, które miały miejsce w sadze Skywalkerów na dużym ekranie, a także w książkach, komiksach i innych kanonicznych opowieściach, aby szczegółowo opisać życie kluczowych członków rodziny pośród ich trudów i triumfów.
W najnowszym This Week! In Star Wars rzucono pierwsze spojrzenie na okładkę tej nowej biografii z grafiką autorstwa Matta Fergusona.

Ferguson, który stworzył również zeszłoroczne plakaty z okazji 40. rocznicy premiery filmu Gwiezdne wojny: Imperium kontratakuje, mówi, że ta ilustracja została zainspirowana oryginalną grafiką, która towarzyszyła wydaniu Nowej nadziei w 1977 roku. Ferguson wykorzystał również koncepcje Johna Berkeya. 
Jego najnowsze dzieło obejmuje uderzającą kompozycję z Lukiem i Leią przygotowanymi do bitwy, gdy Darth Vader zbliża się do nich, rzucając ciemny cień. „Naprawdę podobało mi się tworzenie klasycznej kompozycji Star Wars” - mówi Ferguson. „Myślę, że tworzenie Vadera było moją ulubioną częścią. Po prostu ma wspaniały projekt kostiumu! ”

Ale tekst nie skupia się wyłącznie na Lei u Luke'u, ale obejmie także erę prequeli i wydarzenia z trylogii sequeli i podążą za znanymi informacjami biograficznymi o Shmi Skywalker, jej synu Anakinie Skywalkerze i ostatecznie jego wnuku, Benie Solo i złomiarce z Jakku, Rey.
„Jestem bardzo podekscytowany, że mogę opowiedzieć historię Skywalkerów przez pryzmat biografa” - mówi Baver. „Od samego początku wiedziałem, że chcę traktować tę rodzinę tak, jakby byli prawdziwymi ludźmi, ze współczuciem i empatią, jednocześnie tworząc niezachwiany portret ich osiągnięć i niepowodzeń. Te postacie są większe niż życie, a jednocześnie tak kruche i niewątpliwie ludzkie, a to staje się jasne, gdy badasz, jak ich działania wpływają na całą galaktykę i ich rodzinę ”.

Dla autorki możliwość udokumentowania sagi Skywalkerów w nowym świetle była kulminacją niemal trwającej całe życie miłości do serii. „Kiedy pierwszy raz zobaczyłam Gwiezdne wojny jako dziecko, oglądałam te filmy w kółko, zawsze szukając czegoś, czego wcześniej nie zauważyłam w opowiadaniu historii” - mówi. „Zasadniczo napisałam książkę, którą chciałabym mieć w tamtym czasie, kiedy chciałam wiedzieć wszystko, co mogłam się dowiedzieć o tych postaciach”.

Książka Skywalker: A Family at War od DK Publishing ukaże się 4 maja 2021 roku. Miejmy nadzieję, że za jakiś czas zawita także w naszym kraju.

Tekst: starwars.com
Tłumaczenie: Świat Star Wars/Szymon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią na temat wpisu!

Niech Moc będzie z Tobą!

Copyright © 2016 Świat Star Wars , Blogger