Recenzja - "Star Wars. Stacje bojowe - książka z modelem do złożenia"

Star Wars. Stacje bojowe – książka z modelem do złożenia autorstwa Katriny Pallant została wydana w twardej oprawie nakładem wydawnictwa Egmont. W środku możemy znaleźć około 30 stron z łamigłówkami dla najmłodszych, na końcu książeczki znajduje się instrukcja jak złożyć model oraz 6 stron z wypychankami części do zbudowania modelu AT-AT o wysokości 14 cm. Sam model po złożeniu wygląda tak:


Łamigłówki zostały podzielone na 3 rozdziały (walki dobrze nam znane z klasycznej trylogii): bitwę o Yavin, bitwę o Hoth oraz bitwę o Endor. Wśród łamigłówek znajdują się wykreślanki, rysowanki, sudoku czy krzyżówka. Wkładkę z zagadkami dałem mojemu młodszemu bratu do rozwiązania, dla dziecka jest to zabawa na jakąś godzinę do dwóch maksymalnie. Uważam, że jest to świetny prezent na zbliżający się Dzień Dziecka czy nawet na urodziny.


Model AT-AT po złożeniu (bardzo łatwo i szybko można go złożyć) prezentuje się bardzo ładnie na półce. Mam nadzieję, że się szybko nie rozsypie, choć raz mi już upadł i na szczęście nic mu się nie stało, więc jestem dobrej myśli.

W serii ukazała się również książka Star Wars: Statek przemytnika – książka z modelem do złożenia dzięki, której zbudujemy własny model Sokoła Milenium. Niestety jej nie mam.



Szczegóły:
Tytuł: Star Wars. Stacje bojowe. Książka z modelem do złożenia
Autor: Katrina Pallant
Tłumaczenie: Anna Hikiert
Wydawnictwo: Egmont Polska
Premiera: 18.05.2016
Wymiary (mm): 24x190x145
Indeks: 19234816
Cena: 34,99 PLN
Stron: 50
Sklep:
---------------------------------
Tytuł: Star Wars. Statek przemytnika. Książka z modelem do złożenia
Autor: Katrina Pallant
Tłumaczenie: Anna Hikiert
Wydawnictwo: Egmont Polska
Premiera: 18.05.2016
Wymiary (mm): 24x190x145
Indeks: 19234816
Cena: 34,99 PLN
Stron: 50
Sklep:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią na temat wpisu!

Niech Moc będzie z Tobą!

Copyright © 2016 Świat Star Wars , Blogger