Ahsoka - nieopowiedziane historie #1

Lucasfilm co jakiś czas zdradza nam historie, których wydanie zostało anulowane lub zabrakło dla nich miejsca, lecz traktowane są przez Story Group i twórców (w szczególności Dave'a Filoniego) jakby się wydarzyły. Dzisiaj mam dla Was pierwszą część przygód Ahsoki, byłej padawanki Anakina Skywalkera


Niniejszy wpis może zawierać spoilery związane z postacią Ahsoki, Kanana i serialem Rebelianci. Poniższe informacje nie muszą być także w pełni zgodne z obecnym kanonem i mogą w przyszłości ulec zmianom. 

Jeśli zastanawialiście się, czy Kanan (a wtedy właściwie Caleb Dume) i Ahsoka poznali się będąc młodzikami w świątyni Jedi na Coruscant, to odpowiedź brzmi tak! Choć nie poznali się zbyt dobrze, pewnym jest, że odbyli ze sobą kilka treningów na miecze świetlne.

Kilka lat później gdy Ahsoka spotkała Kanana, musiała się przekonać, czy jest on gotowy na nadchodzący konflikt.  Oto mały fragment tej sceny i próba uświadomienia, że pod wieloma względami Ahsoka była mentorem dla Kanana.

AHSOKA: Nawet w młodym wieku byłeś uzdolniony w walce na miecze świetlne. Ale bez treningu i dyscypliny te umiejętności blakną. 
KANAN: Na to wygląda. - Kanan znowu wstaje, jest nieco zniechęcony - Nie walczyłem mieczem świetnym zbyt często. Przez jakiś czas postanowiłem tego nie robić w ogóle. Byłem...
(Kanan szamota się przez chwilę. Ahsoka pomaga)
AHSOKA: Bałeś się go użyć. Rozumiem. 
(Kanan docenia jej słowa)
KANAN: Uczę Ezrę najlepiej jak potrafię. Chcę, żeby był Jedi, którym ja nie jestem, ani nie mógłbym być. 
AHSOKA: A ja chcę, żebyś był takim Jedi, jakim jesteś.



Dave Filoni zdradził nam także historię spotkania Ahsoki z Bendu. Była to krótka rozmowa, która miała miejsce pod koniec odcinka Tajemnica bazy Choppera z sezonu 2, zaraz przed tym jak Ahsoka, Kanan i Ezra wyruszyli na swoją pamiętną misję na Malachor. Przed Wami najciekawszy fragment z ich rozmowy.

BENDU: Jesteś nastawiona na tę konfrontację?
AHSOKA: Muszę poznać prawdę.
BENDU: Niech będzie, ale zrozum, że wiele się zmieni w wyniku tego spotkania, włączając ciebie. 
AHSOKA: Czy tak nie jest ze wszystkim w miarę czasu?
BENDU: Moja droga, gdy mówię o zmianie mam na myśli śmierć.
AHSOKA: Więc umrę?
BENDU: Tak się stanie? Nie wiedziałem o tym. Żegnaj Ahsoka Tano, dawny rycerzu Jedi.

Źródło: Wpis Dave'a Filoniego na Facebooku

Chcesz być na bieżąco? Polub Świat Star Wars na Facebooku!
LINK: ŚWIAT STAR WARS
Kopiując informacje pamiętaj o podaniu źródła! Szanuj pracę innych! 
Wszelkie pytania czy wątpliwości proszę kierować na adres e-mail swiatstarwars@onet.pl 
Niech Moc będzie z Tobą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią na temat wpisu!

Niech Moc będzie z Tobą!

Copyright © 2016 Świat Star Wars , Blogger