Zapowiedź nowego Star Wars Komiks

Już 7 lutego w kioskach będziecie mogli zakupić nowy, pierwszy w 2017 roku, Star Wars Komiks. W środku znajdziemy historię "Poe Dameron: Eskadra Czarnych". Cena to 19,99 PLN za 132 strony.


Tytuł: Star Wars Komiks (1/2017): Poe Dameron. Eskadra Czarnych
Opis: Nowe wcielenie magazynu dla miłośników komiksu i fanów Star Wars. Co dwa miesiące gruby magazyn z najnowszymi komiksami Star Wars, wydawanymi od 2015 roku przez wydawnictwo Marvel Comics. W każdym numerze prezentowana jest zamknięta opowieść komiksowa (odpowiadająca zawartości pełnego albumu). W numerze 1/2017 dwumiesięcznika znalazła się obejmująca sześć zeszytów historia Eskadra Czarnych, pierwsza w nowym cyklu Poe Dameron, poświęconym pilotowi Ruchu Oporu – jednemu z głównych bohaterów filmu Przebudzenie Mocy. Jest to pierwsza seria komiksowa bezpośrednio powiązana z ostatnią filmową częścią Gwiezdnych wojen. Na zlecenie księżniczki Lei Poe Dameron, najlepszy pilot w galaktyce, wykonuje tajną misję, która zawiedzie go w miejsca o kluczowym znaczeniu dla Mocy...

Scenariusz: Chris Eliopoulos i Charles Soule

Rysunki: Chris Eliopoulos i Phil Noto

Przekład: Katarzyna Nowakowska

Oprawa: miękka

Objętość: 132 strony

Format: 170x260 mm

Cena: 19,99 PLN

EAN: 9771899488705-01

Data premiery: 7 lutego 2017

6 komentarzy:

  1. Nigdzie nie mogę znaleźć źródła tych informacji, możesz podrzucić link?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie to ja jestem źródłem tych informacji. Informacje to oficjalne zapowiedzi od Egmontu, które otrzymuję w ramach współpracy.

      Usuń
    2. Dzięki :) Myślałem, że oni gdzieś publikują ten informacje na swoich stronach i nie mogę się do tego dogrzebać.

      Usuń
    3. Proszę :)
      Na jakiś miesiąc przed premierą zapowiedzi pojawiają się na sklep.egmont.pl ale teraz zmieniają cały wygląd strony i nie aktualizują tego.

      Usuń
  2. Fajnie się zapowiada :D Muszę przyznać, że postać Poe niestety nie wywarła na mnie ogromnego wrażenia, ale komiks naprawdę mnie zaintrygował. Mam nadzieję, że dzięki niemu jakoś przekonam się do postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polubiłem Poe'! I żałuję, że miał tak mało czasu ekranowego :(

      Usuń

Podziel się z nami swoją opinią na temat wpisu!

Niech Moc będzie z Tobą!

Copyright © 2016 Świat Star Wars , Blogger